Kläder, kläder, kläder...

Jag är verkligen helt galen i kläder! Dock så har jag ett litet problem... Eller litet och litet, jag slutade ju röka i april månad och i samma veva var jag tvungen att ha 2! jobb under en period, så jag hann inte träna, inte heller laga mat... Så vi åt ute i stort sätt alla dagar under ca 3 månaders tid. Och gissa vad det gjorde med min kropp?

Jag säger bara fy f-n! Sen hade jag ju lite semester också där jag inte kan påstå att jag åt speciellt nyttigt... Därimot så drack jag desto mer gin o tonic... ♥

Så det betyder att: Jag har en jävligt platt rumpa! Och en jävligt fet mage!

Det är illa när man inte kommer i sina kläder... Så då har jag shoppat i MASSOR! Jag menar verkligen MASSOR! För att det ska bli belöningen när jag gått ner alla mina överflödiga kilon... Därav kaoset i min walk in closet. Och min man fattar ingenting för han tycker ju att jag har massor av kläder, fast egentligen har jag ju inte det... För jag kommer ju knappt i några...


Så känner jag mig.. :-(


Därav min hårdbantning och hårdträning just nu. Jag lider av 7,5 kilos övervikt :-(
Och självklart så har jag ju blivit dunderförskyld, så jag kan ju inte gå på gymmet heller... Men därimot power walka lite försiktigt.

Så egentligen är jag inte galen i kläder... Jag är galen i min kropp!

Jag har i alla fall bestämt mig. Har jag inte gått ner denna otäcka övervikt till årets slut så kommer jag att göra en mindre bukplastik, jag har kollat upp vad det kostar och det är faktiskt inte så dyrt... Det är i alla fall billigare än att köpa en helt ny garderob med kläder! Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback