Klänning från Bonaparte

Klänning från Bonaparte
Den här klänningen skulle jag helt klart kunna tänka mig om jag skulle på någon trevlig tillställning i sommar. Jag ÄLSKAR ju grönt! Kanske på midsommar? Hmm, måste komma på något bra tillfälle att använda denna fina klänning, annars blir den ju bara hängande i garderoden.. (Som min underbara Filippa K klänning i puderrosa med silver pärlor... Helt oanvänd men sååååååå underbar!)

När vi flyttar så har min man lovat mig att han skall bygga en superstor garderob till mig! ♥ *Längtar* En sån där stor som man kan gå in i som har massor av speglar och olika ljusstyrkor.. Gissa om jag blir världens lyckligaste då? :-)

Fast det är jag ju redan eftersom jag har en sån underbar familj! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback