Fredagsmys...

Veckans höjdpunkt för mig är fredagen, det är helg, barnen får vara uppe lite längre, vi brukar att något gott sen lägger vi oss på soffan och äter dessert till Let´s Dance... Hur mysigt som helst!

MEN - igår, då köpte min man med sig McDonald´s hem efter jobbet! Och det är ju bara så fel, fel, fel! Fredagsmys är fredagsmys! Då äter man något GOTT!!! Inte någon blaskig gammal hamburgare och blöta snuskiga pommes som har legat i den där bruna påsen alldeles för länge. Coca colan som dessutom ALLTID är avslagen och maten kall. (hur kan den bli något annat i 10 minus grader när barnen dessutom trilskas med att de ABSOLUT skall bära påsarna hem) Nä, fy vad tråkigt. Så det blev inget fredagsmys igår... :-( JAg blev så klart sur och vägrade äta trots att jag var så hungrig så att magen skrek efter mat. För att min man skulle försöka få mig på bättre humör åkte han till Ica och handlade glass. Så när han kom hem gjorde vi varma bananer med sirap och kokos och glass till det! (Jättebra för mig som precis haft magsjuka, men gissa om det var gott?) Sedan när vi ska lägga oss i soffan och titta på Let´s Dance så sätter sig min man framför datorn?! Gissa om jag blev sur igen? Hallå! Han har ju missuppfattat det där med fredagsmys helt totalt! Nästa fredag ska han i alla fall ut med jobbet så då ska jag och barnen mysa själva! Och då ska det bli mysa av, så det så!

Köpte förresten ett par supersnygga svart Replay jeans till min man igår på JC, 399 kr betalde jag för dom så det var ju ett riktigt fynd! :-) Han ska få dom när han fyller år, 22 feb. Han vill absolut inte ha kläder. Men det struntar jag faktiskt i! Han håller på att förfalla och börjar se ut som en gammal gubbe. Han skiter i vad han har på sig. Och det måste det bli ändring på nu. Annars måste jag byta accessoar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback