Vikten...

Vikten...
Blääääää - jag har gått upp igen.. Nu har jag 3 kg att gå ner. Just nu har jag fastnat i något "äta-fett-och-socker-missbruk".. :-( Jag kan inte hjälpa det, Igår åt jag ingen frukost, McDonald`s till lunch (6-pack Chicken McNuggets, mellan chokladshake, pommes, mini chickenburgare) VARFÖR? Middag åt jag ingen men därimot glass och drack Coca Cola och åt en polly... Och hur ska det bli idag? Nej, på måndag är det skärpning som gäller, kommer ju snart inte att kunna ha mina kläder annars... Stenhård bantning är det som gäller! Promenader, styrketräning och proteindrinkar!

Kommentarer
Postat av: Brajta

sluta banta bantning är värdelöst, stenhård bantning kommer ingen klara särskilt länge, det gäller att lägga om sin livsstil för att få ett långsiktigt resultat, bantning och dieter kommer man ingen vart på och de flesta går upp ännu mer i vikt när deinte orkar hålla på med sin bantnings diet längre

Postat av: Mum

Ja, jag vet.... Kan inte hjälpa att jag är den eviga jojjobantaren.... Min hemliga dröm är när jag går regelbundet till gymmet, 3-4 ggr/vecka. Jag äter hälsosam mat varje dag, röker och dricker inte.. MEN - varför ska det vara så svårt? Jag har ingen karaktär...

2007-02-24 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback