Snicksnack

Rökfri i 28 dagar! Så bra! Jag tog faktiskt 3 bloss när vi var ute i tisdags, men det var så äckligt. Är absolut i sugen.
MEN - jag har gått upp 3 kg... Bedrövligt.. Men jag antar att det har med allt det smarriga jag ätit den sista tiden att göra. Ugnsstekta bananer i sirap med glass, Oxfilè Provecal, GODIS, Potatis, bröd.... Det blir ju bara för mycket. Nä, nu är det strikta linjen som gäller. Inga mer onödiga kolhydrater. Proteindrinkar och ägg. Jippi! Jag har faktiskt köpt en Pilates dvd, och den är jättebra. Så jag körde 2 pass i helgen och så ska jag ta ett till i kväll. Det är ju faktiskt inte så lång tid kvar till strand säsongen..
VÄGRA BADA VASSEN!!!


Vill ha massa, snygga sexiga underkläder.... Var hittar jag det? Jag vill ha sexiga underkläder - inte bekväma.. (Eller, jo - det också..)

Ska ligga på sofan ikväll och kolla CSI och INTE äta något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback