Lägesrapport...

Usch, blä, fy.... Är hemma med Alvin som har lunginflammation, öroninflammation och halsfluss. Han var ju hemma med pappa hela förra veckan också, så denna vecka var det min tur. Och självklart har ju jag också åkt på halsfluss... *synd om mig* Fast så sjuk som Alvin har varit under den här tiden har aldrig någon av mina barn varit. Det har verkligen varit så synd om honom och jag har varit så orolig. ♥

Så nu ligger jag bara här hemma och jäser.. Äter bara glass och dricker coca cola och te med honung och jag rör ju inte speciellt mycket på mig heller. Enda plusset är att jag inte är ett dugg röksugen...
Nä, nästa vecka är det skärpning som gäller! Måste gå ner dessa kilon nu. 3 kg! Det borde ju vara superenkelt, men tyvärr är det ju inte det när man slutat röka.. :-( Jag måste komma igång och gå till gymmet, så fort denna infektion är borta ur min kropp då jävlar!

*Lycklig!*Jag kommer att få världens bästa arbetskollega!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback