Kommentar ang Kommentar...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt, men tycker du att 3 kg är mycket att gå ner? Det känns nästan töntigt att du säger att du är less på att "banta" om du bara ska gå ner 3 kg. Okej , om du skulle gå ner 15 kg vilket jag kämpar med...om jag har missuppfattad det med så ber jag om ursäkt och jag hoppas du inte tar illa upp...känns bara som om att du inte vet vad du talar om eftersom 3 kg inte alls är mycket..

2007-feb-09 @ 13:24:04

3 kg är jävligt jobbigt att ner  då jag de senaste 2 åren gått ner ca 20 kg! (Gick upp 30 kg vid min senaste graviditet) Äter jag de minsta fel så går jag upp vikt. Nu då jag dessutom slutat röka är det värre än någonsin då jag helst av allt vill trösta mig med mat. Så, JA, jag är less på att banta!
Jag tar inte illa upp utan ville bara förklara att jag är INTE en sån där trådsmal tjej som kan äta vad som helst utan att gå upp i vikt. Jag kämpar varje dag!

(Men idag måste jag fuska då det är fredagsmys som gäller)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback