Fredagsmys...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Klockan är 22.15, vi har ätit en alldeles underbar gratinerad hajmal i honungssky med räkor, eftersom alla åt såååå mycket så hoppade vi över desserten, vi tog bara en kopp te. Vi har legat på soffan och kollat på Lets`s Dance. Tobbe var helt klart BÄST ikväll. Barnen sover, jag ska och lägga mig i sängen och se vem som åker ut ur Let`s Dance. Sen ska jag sussa. Det har varit en tuff vecka på jobbet. I morgonbitti bär det av till Ikea, ny gardiner och lampor skall inhandlas. Natti-natti...

Väntar på samtal från maken, kan inte somna förrens jag vet att de kommit fram ordentligt! ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback