Banta!

Banta!
Åhhh, vad jag är less på att banta... Idag har jag dessutom syndat. Jag åt godis till lunch, hur puckat är inte det? Jag har i alla fall gått ner 1kg, så nu är det bara 2 kvar. Det jobbigaste är att jag skulle vilja bli lite fastare... Har liksom inte tid att gå till gymmet.

Skönt att det är fredag idag, min bror och hans familj kommer på middag. Fredagsmys och Let`s Dance såklart! :-)

Min man skall ut och åka med några polare och kommer hem på söndag. ♥

Ska nog göra köttfärssås av vågen när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förlåt, men tycker du att 3 kg är mycket att gå ner? Det känns nästan töntigt att du säger att du är less på att "banta" om du bara ska gå ner 3 kg. Okej , om du skulle gå ner 15 kg vilket jag kämpar med...om jag har missuppfattad det med så ber jag om ursäkt och jag hoppas du inte tar illa upp...känns bara som om att du inte vet vad du talar om eftersom 3 kg inte alls är mycket..

2007-02-09 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback