Äntligen fredag..

Maginfluensan gick snabbt över, skönt..

Sitter här och lyssnar på Madonnas nya låt, Hang up, den är verkligen så grym! :-)

Har lämnat dom stora grabbarna på fritids idag. Dom vill inte vara hemma och mysa. Så jag har inte gjort så mycket faktiskt, lämnat in min telefon på lagning. Så irriterande - Jag bad killen i butiken att kopiera över alla mina nummer till SIM-kortet, tror ni att han gjort det? Nope! Så nu har jag INGA nummer längre.. Skitirriterande.

Jag fick ialla fall SEX igår! :-) Det var ju på tiden! Hittade inga sexiga trosor i gareroben.. Men det gick bra ändå :-) Jag förförde honom naken och satte på mig mormorstrosorna efteråt.. :-) Dags att inhandla lite tjusiga underkläder tror jag.

Skulle behöva städa lite här hemma, men vem pallar? Så fort jag städat ett rum så kryper den där busiga bebisen dit och röjjer. Det går aldrig att ha fint hemma. Och det går aldrig att vara fin och känna sig fräsch. Den där bebisen torkar av sitt snor på mig hela tiden, eller så spyr han på mig! Fast jag börjar bli van nu...

Äntligen fredag! Då kan man dricka vin och röka en ciggarett! Mysa med barnen, och när dom har lagt sig mysa med mannen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback